מחפשים מורה נהיגה? השאירו פרטים ונחזור במהירות

מורה נהיגה במבשרת ציון

רגע לפני שאתם מתחילים ללמוד נהיגה אצל מורה נהיגה במבשרת ציון, האם עשיתם איזשהו סקר שוק, או אולי אפילו השוואת מחירים בין מורים לנהיגה מומלצים במבשרת ציון? באתר נהג בקלי, עושים בדיוק את סקר השוק הזה.

מורה נהיגה על אוטומט במבשרת ציון או ידני?

אם אתם מתלבטים בין מורה נהיגה על ידני במבשרת ציון, לבין לימוד נהיגה על אוטומט, דעו כי ההבדלים במחירים לא מאוד משמעותיים. להלן טווחי המחירים הנהוגים בשוק:

  • כ-120 – 160 ₪ בגין שיעור של 40 דקות על רכב ידני.

  • כ-140 – 200 ₪ בגין שיעור על אוטומט של 40 דקות.

  • כ-260 – 340 ₪ עבור שיעור נהיגה כפול של 60 – 80 דקות.

  • כ-140 – 200 ₪ עבור שיעור נהיגה לנכים.
     

מחיר שיעור נהיגה על אוטומט במבשרת ציון

מחיר שיעור נהיגה על אוטומט במבשרת ציון: 170 ₪

טווח מחיר גבוה 200 ₪

טווח מחיר נמוך 140 ₪


 

יש לציין, מלבד ההוצאות לעיל צריך לקחת בחשבון גם את העלויות הנוספות אשר נלוות לתהליך הוצאת רישיון נהיגה, כמו למשל:

  • מבחן תאוריה יעלה לכם 68 ₪

  • טסט פנימי יעלה לכם 100 – 300 ₪

  • טסט חיצוני יעלה לכם 144 ₪

  • בדיקת עיניים תעלה לכם 30 – 60 ₪.

מחיר שיעור נהיגה במבשרת ציון זול מהמרכז?

אם אתם מעוניינים לברר לגבי מחיר שיעור נהיגה במבשרת ציון, חשוב לקחת בחשבון את העובדות הבאות:

  • במרכז הארץ מחיר שיעור נהיגה בדרך כלל יהיה זול יותר בעקבות החוק הפשוט של היצע וביקוש. יש יותר מורי נהיגה במרכז, לכן המחירים תחרותיים יותר.
     

  • במבשרת ציון מחיר שיעור נהיגה בד"כ יהיה יקר יותר מאשר מחיר שיעור נהיגה במרכז, אם כי ההבדלים בד"כ מתבטאים בכמה שקלים בודדים לכל היותר.
     

מורה נהיגה במבשרת ציון

על מה מלמד בית ספר לנהיגה במבשרת ציון?

באופן כללי, בית ספר לנהיגה במבשרת ציון מלמד על סוגי כלי רכב שונים, לרבות כמובן רכבים פרטיים סטנדרטיים. עם זאת, רוב בתי הספר לנהיגה מלמדים גם על אופנועים וקטנועים, חלקם על משאיות ורכבים כבדים, חלק מבתי הספר מלמדים נהיגה על מכשור עבודה כמו מלגזות ועוד.


היות כי כל בית ספר מתמחה בלימוד על כלי רכב אחרים, חשוב לבדוק מראש במה מתמחה אותו מקום שבו אתם שוקלים להתחיל ללמוד. צריכים מידע נוסף? רוצים לשאול משהו ישירות את המורה לנהיגה? בצעו כעת השוואת מחירים בין מורים מומלצים לנהיגה במבשרת ציון. לאחר שתקבלו הצעות מאת מורים מומלצים באזור, תוכלו לשוחח איתם ישירות כדי לקבל את כל המידע אשר נדרש לכם.
 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995107

למה דווקא נהג בקליק?

בעוד כי ניתן לברר בקלות לגבי מחיר שיעור נהיגה במבשרת ציון, פחות קל למצוא מורה נהיגה איכותי שמלמד את התלמידים שלו באמת מהלב. בפועל, זה בדיוק מה שישליך על חוויית הלימוד שלכם.


לכן באתר נהג בקליק אתם מוצאים מורים לנהיגה במבשרת ציון רק לאחר שאתם בודקים חוות דעת של תלמידים אחרים, בודקים מחירון שיעורי נהיגה במבשרת ציון וכו'. כמה דקות של סקר שוק, ואתם יכולים למצוא את המורה המתאים ביותר לחוויית הלימוד שאתם מעוניינים להפיק מתהליך לימוד הנהיגה.